Vattenpipa.. igen :)

Mötte tess på dagen, vi tog ut filtar o rökte vattenpipa igen. Den här gången med cocos smak, mums. Det var sjukt varmt och härligt på dagen. Efter en stund kom, kalle, sandra och gabbi och därefter niklas och oskar. Vi satt där ett bra tag och hade det chill. Vid sex mötte jag nick så drog vi till mig för att äta fin middag. Maten funkade. Efter maten drog nick hem och jag mötte kalle, gabbi och tess. Det blev fotboll, skratt, vattenpipa, skratt, tjut, skrik, skratt och sa jag skratt? Vid tio gick jag kalle och gabbi. En rolig vandring med massa sång. Så skjusade han hem oss på sin "moppe". Kom hem tjugo över tio för att sedan sätta mig här. Märker att jag fått myggbett i huvudet, fan! Tänkte ta en dusch men kl är så mkt så gör det på morgonen istället. Börjar tio och slutar tre. Efter skolan så ska jag möta tess, vatenpipa igen. Sen ska gabbi komma. Jävligt najs. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback