Vattenpipa och lek

En helt vanlig måndag, på ett ungefär. Upp och träffa charlie på orgonen berätta om saker från helgen påväg till skolan, mest hemska från bådas sida. Väl i skolan hade vi undervisning i bild med lite filmer osv, najs. Sedan var det lunch och malin och jag satt vid datorerna på hts för att vänta på anna och ulla. Sedan åt de medans jag kände mig allt för stressad, snabbt upp till samhälls lektionen som gick skit segt, jag överlevde. Över till matte, jag jobbade med hela 27 tal! Rekord :) Efter skolan tog jag sällis med charlie för att sedan vara ensam hemma. Lyssnade på musik, käkade rostade mackor och blev lite flummig av den goda ramlösan. Vid halv sju åt jag middag och sedan vart det kväll.

Efter maten drog jag till jakan, såg en tre cm död mus på gatan som jag tog kort på ( ni får se sen ), mötte nick i fem minuter för att sedan möta upp gabbi. Vi väntade på segisen tess och gabs köpte banasak på falken, blev sugen. Sedan strosade vi omkring i centrum tils vi mötte kalle, sara bell o gänget. Vi hänkade med dem till olofslund skolan.  Satte oss på skolgården och försökte få igång vattenpipan. Jag och tess blev som så apor och ville prova varenda gunga, rutchelkana och snurrsaker. Vi blev lite yra så joinade de andra. Drack lite cider ( vet att det är måndag men bara tre klunkar.. typ ). Så kom himla cp vakt o bad oss gå, vi gick upp på berget precis där. Skit mysigt men lite kyligt då jag ej hade någon jacka. Alla tändare gick sönder så kolen var skit svår att elda, och vattenpipan var tydligen sönder men lite kom det iaf. Sedan fick vi alla skjuts hem av killarna. Lilla klumpiga mig klantade sig såklart med att tappa slip in skor hit och dit. Men hade verkligen dte kul, det enda som saknades var nicks värmande famn som sa att ha älskade mig.. Men jag överlever!

Tack tess och gabbi för att jag lärt känna er, ni är så himla underbara<33

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback