yeh

Började kolla på filmen Förtrollad hos Nick. Men vi hann inte se klart för att vi skulle äta osv. Sedan kollade vi på One three hill och power of ten. När jag sedan skulle hem gick jag förbi toni, jens o några. Vinkade lite snabbt men fortsatte gå til jens kom ikapp mig med moppe och gav mig skjuts hem, det var tur för sjukt trött och skulle se sanningens ögonblick taha. Nu händer det inte så mycket, ska nog snart lägga mig i sängen men tänkte bara lägga in en kort uppdatering. Den här helgen har nog faktiskt kunnat vara bättre än den var. En liten besvikelse faktiskt. Nej nu kommer det bara negativa saker så bäst jag slutar skriva innan det bara blir skit av allt :) Hoppas ni andra haft en bra helg, ciao<3

image966

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback