Chilenare V.S Svensk

Det är sjukt många som inte tror på att jag är halv chilenare för att jag ser så svensk ut. Men mamma kommer från Santiago i Chile och kom till sverige när hon var 12 år. Och pappa är ju hel svensk så jag har ärvt ganska mycket från honom. Men jag är faktiskt den enda i min familj med blåa ögon. Det är farmor och mormor som har blå, därifrån kmr det. Men gjorde iaf en bild i photofiltre med bruna ögon och svart hår. Tycker ni att jag skulle se mer chilensk ut då? Jag vill prova bruna linser, jätte fint tycker jag. Men ska äta frukost nu, ciao<3


Kommentarer
Postat av: e

mycke sötare i svart hår!

2008-11-16 @ 15:09:40
Postat av: Sara

Oj, det blev typ en helt annan person :o Men du är lika söt i båda (:

Postat av: Anonym

vart kommer mössan ifrån? :D

2008-11-17 @ 17:08:19
Postat av: Anonym

såg galet fucked upp ut. den mörka. d va inte direkt bra gjort. alltså näru fixa om bilden

2008-11-19 @ 18:11:41
Postat av: hanna

fint hår! :o :)

2008-11-19 @ 21:07:58
URL: http://jybrink.blogg.se/
Postat av: isabelle

Anonym; Ja det var inte direkt så att jag satt o höll på med den i timmar? Jag gjorde det hur snabbt som helt för att se hur jag skulle se ut i mörkt hår o mörka ögon. Inte meningen ngnstans att det ska se bra ut. Bara ett ungefär på hur jag ser ut som mörk (:

2008-11-19 @ 21:43:21
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Du vet vem ;-)

Och vem har sagt till dig att alla chilenare är brunögda och svarthåriga????:

De här är dina släktningar i Chile:

http://teacher.bmc.uu.se/rudloff/encuentroval/FrameSet.htm



Skål!!

2009-01-16 @ 18:01:14

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback