Dåligt med tid

Här kommer enda inlägget idag. Måste plugga lite till innan jag fixar mig för skolan. Börjar halv tio med bild. Sedan har vi lunch till ett då vi ska ha svenska i 50 minuter. Egentligen slutar vi då men vi ska istället ha ett svenska prov. Jag tror jag kommer få bra på det iaf, har iaf pluggat mycket. När det är klart ska jag se om jag hinner möta tess men inte säkert att jag gör det. För ska jobba idag. Kommer komma hem vid halv åtta för att äta mat. Och mellan klockan åtta och tio ska jag se på Ugly Betty och Desperate Hauswives. Sedan blir det plugga igen för att litet astronomi test till imorgon och kanske ngt matte-tal om jag hinner.

När ska allt sluta vara så stressigt.. ?


Söööötnos, minns dagen & älskar dig mest!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gulligull :D

2008-11-25 @ 16:38:39

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback