ego ego ego


Gud så mycket ego-bilder ni kommer få i det här inlägget! Skolan var iaf sjukt najs. Engelska först då vi hade en oförberedd skrivning. Det gick väl helt okej. Men tror jag måste skaffa större ordförråd i engelska. Sedan var det matte och då skulle vi tydligen ha prov. Tyvärr kunde jag bara en av 5 frågor typ. Men den hade iaf 2 poäng och de andra hade bara ett förutom en till. Måste bli bättre på matte.
Jag slutade vid halv tolv och då drog jag för o vänta på nick. Det var ju inte så himla roligt kan jag säga. När han slutat vid två drog vi till han. Vid fyra drog han på träning och jag har bara suttit här. Snart ska jag ut och träffa deo, han ska messa när han är vid nick så då ska vi till simhallen o lämna agnes ( hans lillasyster ). Ska äta hos nick när han kmr hem vid sju. Ciao så länge <3





Kommentarer
Postat av: Dragana

Du har väldigt fina ögon du!

Postat av: Fia&emelie

vad tyckete du om att Lars fick lämna Idol igår ?

2008-11-08 @ 13:39:45
URL: http://humorsajten.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback