En ny start.. ?

Just nu känner jag att jag måste börja om för nu håller mitt liv på att spåra ur. Men hur ska jag kunna få en ny start här när det är här allt skit är. Om det inte vore för att jag är under 18 skulle jag försöka flytta någonstans nu. Jag behöver luft, jag trivs inte alls här nu. Känns som att jag lever i en himla bubbla och inte kan komma härifrån.
Jag har varit så deprimerad de närmsta månaderna och allting har gått ut över andra. De som har lärt känna mig just under de här månaderna känner inte mig på riktigt. Visst jag har varit glad och så med, men mest deprimerad vilket har lett till att allt jag sagt gjort att ni kanske avviker. Det är därför jag behöver börja om.
Jag måste bygga upp min självkänsla, om det så krävs att jag går till en psykolog. För mitt dåliga självförtroende förstör exakt allting. Jag behöver seriöst hjälp och jag tror inte ens mina vänner elr min familj kan förstå det. För det är ingen som förstår hur det är i mitt huvud. Alla mina tankar. Just nu behöver jag verkligen stöd. Så ni vänner som också mår dåligt och kanske inte orkar stötta mig, snälla va bara inte i närheten av mig på ett tag. För jag måste verkligen ha all stöd jag kan få just nu..


Flera år gammal bild, fjortis såklart. Men gladare än nu?

Skolan väntar, och jag lyckades skriva ännu ett deprimerat inlägg -.- Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Issabelle gumman, du vet att jag finns här för dig när som helst och hela tiden! <333

Postat av: Natta

always around, every day (a)<33

2008-11-06 @ 19:04:07
URL: http://natislife.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback