En underbar fredag

Gud vilken härlig fredag jag hade. Slutade klockan tolv och mötte tess i jakan vid halv ett. Vi kollade runt lite överallt och jag köpte en big t-shirt på ginatricot för 29 kr och en ny dove kräm för 55 kr. Vid två hämtade vi busskort hos nick och sedan åkte vi till tess uppe i söderhöjden. Dit kom mano, gonz och jennie så man kände sig lite som ett femte hjul bland kärleksparen haha. Nej men det var mys, musik och tv spel. Tess mamma lagade makaroner med köttfärssås som vi åt vid fem. Sedan blev det stressigt till bussen ( vi sprang ) och mötte yasse i centrum. Vi tog kvart över sju tåget till centralen där vi tog tunnelbanan till räkans lägehet. Det var en skit fin lägenhet med en övervåning också. Utsikten var helt underbar och självklart snöade det. Vi drack lite champagne och hade det mysigt. Men vi åkte iaf vid elva och då delade jag och yasse på en kebab på winners. Kom till nick vid tolv och vi började kolla på en film. Men jag var så himla trött så vi ska kolla klart den idag istället. Hur dagen blir annars får jag nog se. Ciao<3






Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback