=}

Vi gjorde en labb igen på naturkunskapen. Fattade allt och dte var fett kul. Lämnade in alla läxor också. När vi slutade satte sig sara, charlie och jag oss i matsalen där vi satt ett bra tag. Där efter mötte jag malin och vi gick till säby gård. Klappade hästar ( läskigt ) och jag tog bilder och filmade. Men hästarna bajsade, kissade och fes så mkt så stog inte ut. Jag fotade iaf några fina bilder där. Sedan drog vi till bauhaus och tog bilder du växterna där. Kom iaf nyss hem och ska snart iväg till jobbet. Fick en kommentar om vad som lyxar till min vardag extra, och svaret är enkelt, det är alla mina fina vänner. Här kommer en video på min töntiga bästis med ett litet inslag av mig på slutet. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag vill va en cool bästis :( Hur gör man för att bli en sån?


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback