Es2b, ni gör skolan bäst fan

Hinner visst skriva lite trots allt. Dagen har varit lika rolig som vanligt i min underbara klass. Malin var därmot sjuk så det var synd. Men på bilden höll vi på med ler huvuderna, fick nya komplex. Och tro det elr ej men det är mina ögonlock som jag märkt hänger otroligt mycket, de är TJOCKA. Haha nej men skoja, men märkte iaf det extra mkt idag.

På rasten hjälpte sara mig och natta att plugga. Jag, malin och melli valde också att ha filmkunskap nästa termin som ett till iv val. Där ska man kolla på en film, sedan se hur den är byggd och prata om den. Det verkar faktiskt kul om ni frågar mig. Dessutom kastade jag en snöboll på anna-veras mage, det var också roligt, haha.

På svenskan svimmade linus igen, man blir verkligen orolig. Och dne här gången var det inte bara ngn sekund utan kanske 5-8 minuter. Jag och natta sprang till sjuksyster. Och påvägen är det först två tjejer som säger ngt ( hörde ej vad ) och sedan skrattar några killar ( töntar som fan!!! ) åt oss. Seriöst tror de att vi springer för att det är kul :S? Om det hänt ngt allvarligt måste man fan göra sånna där saker ibland.
Ska snart iväg till jobbet, på en hungrig mage. Provet gick förresten bra. Och fan vad mysigt det är när jag tittar ut nu. Men det HÄR är iaf sista inlägget idag. Ha en bra dag, ciao<3


JO, sara man kan vara snygg i snöstorm! Bild tagen igår.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jaja, ganska snygga iaf.. ;)



Absolut! Täckbyxor och vantar med? Haha. ^^<3

Postat av: Sara

sv: Hoppas jag med.. ;) <33

2008-11-26 @ 08:49:56
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback