Fan vad het jag var i åttan (a)

För engångsskull gick jag och lade mig tidigare igår, klockan var då tjugo i tolv. Men när jag vaknade tio i åtta idag kunde jag inte vakna. Sriöst jag är så himla trött, fortfarande, så jag känner att jag kmr somna på engelska lektionen. Ska verkligen försöka göra mig pigg men mina ögon, blä. Dessutom har jag stukat handen elr ngt. Precis sidan vid lillfingret gör skit ont och har gjort det sen tisdags när jag slog på mitt lerhuvud i skolan. Den väger faktiskt tio kg och är väldigt hårt, fick jag reda på igår. Men nu har jag ont iaf så kanske blir skolsyster nästa? Aja ska fixa mig nu, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag somnade nästan också på engelskan! Blä! ^^

Postat av: Joss

Naw, vad liten du ser ut xD

Fast, å andra sidan kanske man var liten i åttan :)

2008-11-20 @ 22:29:56
URL: http://strahls.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback