Fars dag + shopping

Det blev upp kl nio och gå hem till mig själv för att uppvakta pappa. Av mig fick han en marinblå skjorta.
Min brorsa har flyttat hem igen så han visade sina nya högtalare till datorn och andra saker.
Vid halv två mötte jag paula och vi drog till jakan. Jag provade jeans kjolen med rosett där bak som jag skrev om i somras, provade den. Och jag tyckte den var bra fast den satt lite för tajt så vill gå ner lite i vikt innan jag köper den. Men jag köpte iaf en ny piercing, rosa läppstift, örhängen och en lotion för håret.
Blev otroligt trött av att gå där men kom nyss tilll nick iaf. Han är inte ens med mig utan sitter och kollar på en film vi såg igår, så jag är ganska piss of nu. Ikväll kommer mamma bjuda på riktigt fin och god middag så det ser jag fram emot, är skit hungrig. Får väl se vad som händer nu. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Natta

hihi samma som jag hade (got 2 be) luktar så gott!:) <3

Postat av: L Hilding

vart har du köpt din piercing? ( ;

2008-11-10 @ 18:05:56
URL: http://lhilding.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback