Finally friday

Det blev till att gå och lägga mig halv ett igår igen, vaknade åtta och nu är jag i princip klar med allt. Måste stryka min skjort klänning som jag ska ha på mig idag bara. Har engelska som första lektion, ska redovisa boken vilket jag tror kmr gå jätte bra. Sedan blir det matte och sluta klockan tolv.

Efter skolan ska jag möta upp tess i jakan och vi ska troligtvis in till stan. Ska antingen äta med henne där borta eller så ska vi äta hos henne. Sedan blir det hem till räkan, gurra o co. med tess, jennie, sophie, natta och emma tror jag. Men ska avsluta kvällen med att sova hos nick ( som varje fredag ). Så det blir två väskor med mig til skolan idag. En som ska lämnas till nick och en som jag ska släpa på hela dagen. Men nu börjar det bli lite brådis. Vad har ni för planer i helgen?


Kommentarer
Postat av: Mats

Hoppas du och din mage är lite bättre vänner nu än igår kväll!!! Ha en kanon-helg tjejen!

2008-11-21 @ 15:25:45

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback