Födelsedags fest

Igår var jag med paula på jobbet. Jag satt under ett bort med en post säck över mig i nästan en halvtimme för att vänta på Mats. Vi hade ordnat allt perfekt. När han väl kom och satte sig vid bordet för att snacka med paula tog jag tag i hans ben och skrek. Men vi fick ingen reaktion från honom. Han blev inte skrämd, han ryckte inte ens till. Så allt i onödan alltså. men det var iaf roligt. Jag drog till nick vid sju för att äta, vilket jag knappt hann göra ( en chicken wrap ) sedan fixade jag mig och drog hem. Paula kom dit och vi gick tillsammans till fiorella som fyllde år. Det var inte mkt folk först men sedan öste det in. Det började med dans för mig, tess och stephanie. Vi fick upp jenni och paula några ggr. Men mot slutet satt jag mest och snackade med folk. Men det var en rolig kväll. Min syster hämtade upp mig vid viksjögård och körde mig till nick. Där försökte jag äta en pizza, men klockan var halv ett så gick inte så bra. Vi somnade en stund senare. Ciao<3

Här kommer bilder från gårdagen, dock ej festen d kmr sen!



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag tyckte allt att det luktade lite fotsvett på den lektionen, nu vet jag vad den kom från ;) <33



Skojar bara, söta du och malin är <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback