Första advent (:

Gårkvällen var jätte trevlig. Jag gabbi och matte drog till jens där vi hade det mys. Spelade kort och jag spådde dem. Jens kom etta och jag kom tvåa hela tiden, de andra två turades om att förlora haha. Efter ett tag kom into, ekan och.. vad han nu heter ;$ dit. Men kul hade vi, tänker inte gå in på ngt mer då päronen läser men hade det galet najs igår.

Idag gick jag hem till deo vid tolv tiden. Det blev mycket lek och bus med eric. Många pussar och mycket vatten spillning. Dessutom är sötnosen förkyld och har svårt att andas. Kanske därför jag börjar känna mig snuvig? Kom hem vid fyra och då hade vi adventsfika med lussebullar, glögg, pepparkakor och chilensk julkaka. Städade mitt rum och sedan blev det middag. Jätte god mat måste jag säga (a). Kött, potatis med brun sås, champinjoner, tomater, mozarella ect. Så kom nick hit och vi satt bara vid youtube tills han gick vid kvart över nio.
Jag sov bara 4 timmar inatt så är väldigt trött. Ska nog slagga snart. Lite tv och mys i sängen först. Nattinatti, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback