Glad som ett lyckopiller!!

Vet ni hur glad jag är idag? Nästan lite överdrivet glad, vad har hänt? Någon som möjligtvis smulat ner ett lyckopiller i min dricka? Tihi! Jag kramade nyss mamma, syrran och brorsan och alla blev chockade. Ska krama pappa när han kommer hem, för jag är så glad. Jag gjorde mats på jobbet jätte glad också, jag spriiiider glädje. Moahahahah!

Skolan gick skit bra idag. Vi fick gå tidigare på naturkunskapen, vi behövde inte ens vara där. Men jag, charlie, sara och natta stannade till och med 40 min efter att lektionen slutat. Vi var riktiga pluggisar.
Kom hem och var jätte hungrig men fanns inget att äta så tog en apelsin ( det luktar jätte mkt i mitt rum nu, flera timmar senare ). Gick till jobbet vid fyra och var då lite nere men när jag såg hur lite jobb det var blev jag skit glad. Mats tyckte det var jätte trevligt att snacka med mig ( tror jag ). Han skjutsade mig till och med på en vagn, det var kul. Måste göras igen?
Kom hem och en fisk tallrik med ris väntade på mig. Varför inga grönsaker? Hm wierd. Men det var gott och nyttigt.
Som sagt skulle jag krama alla i familjen och nu har jag kramat pappa också, hela min familj pratar om mig nu, om att jag är konstig. Men det är jag, lite unik sådära. Nej nu ska jag plugga lite engelska sedan naturkunskap och sedan läsa ett till kapitel i engelska boken. Åh vilken underbar dag det här är! Hoppas ni också tycker det! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: tess

crAZY woman:D

2008-11-13 @ 20:19:05

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback