Godmorgon allihopa, snart helg!

När jag vaknade för en stund sedan höll jag nästan på att spy för att jag har så ont i magen. Det känns som knivar och har fortfarande ont. Har haft så lite då och då sen klassresan i sexan. Har kollat upp det hos doktorn några ggr också men de hittar aldrig något fel. Det är så typiskt, ska jag behöva dras med det hela livet? Nä fyfan vad ont det gör nu. Men ska iaf till skoloan, det är ju helg och inte vill man ligga hemma och ha ont då heller. Ska verkligen kriga igenom det här (a).

Ska snart gå ner och ta ett glas juice. När jag tittar ut ser jag att det är frost på allting. Blir nog vinterjackan idag med. Senare idag kommer jag kunna lägga in nya bilder, t.ex på sakerna jag shoppade i.. när var det? Söndags? I alla fall. Men nu ska jag fixa mig för en engelska lektion och en matte lektion. Slutar fem över två. Fyfasiken så härligt. Smell u later, ciao<3


Jens Strömvall om du läser, ge tillbaka den här tröjan (a) AND1.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

fin header,

Postat av: Dragana

Jaa, läkarna är inte alltid bäst. Hmm... eller mest intresserade av att hjälpa till! :SS

2008-11-07 @ 14:28:12
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tihi (a)

2008-11-07 @ 16:37:41
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback