Halloween

Igår åkte jag in till stan med nick på dagen. Det spöregnade och var iskallt så det var ett hevete. Och inte nog med det, vi skulle in på buttricks och det visade sig att det var kö längs hela drottningatan. Såg iaf gaybloggaren amir där inne. Köpte ett playboy set ( som inte blev till ngn användning ). När jag kom hem vid tjugo över fem hade jag bara till sex på mig att lista ut vad jag skulle vara och ta mig till charlie. Det blev samma outfit som i onsdags. Kom runt tjugo över sex och vi åt middag, tacos. Det var jag, charlie, fanny, linnea och roxanne så vi vart inte så många. Men det var mys. Kvällen fortsatte med snurra flaskan, kasta ägg/toapapper sedan drog jag hem med nick.














Idag har det inte hänt något märkvärdigt. "Sista"kvällen på lovet och jag kände att jag bara vill ta det lungt då alla andra kvällar varit fullt ös. Ska kolla lite film och äta popcorn. Imorgon blir det väl mestadels plugg så.. men lovet har varit super!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback