I miss the music in my life

Nu har jag målat naglarna o gjort allt jag ska så nu blir det till att hoppa i säng med engelska boken, spännande! Imorgon börjar jag klockan elva, ska bara ha något som heter Alla olika Alla lika. Det slutar halv ett. Då blir det till att prata med lärare sedan ska jag tjata på min storasyster att följa med mig någonstans och fota. Hoppas hon kan, skönt att ha båda syskonen hemma igen på något sett endå inser jag nu. Mysigt faktiskt! Men juste.. sängen var det. Godnatt allesammans! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahah, fin bild på dig x)! De andra vet jag inte riktigt däremot XD!

Postat av: Linnéa

Är du med på att gå på elevkonserten nu den 19de? :DD

2008-11-12 @ 10:25:06
URL: http://hheadshot.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback