Igelkott, Säl, And, Björn, Elefant, LLeopard, Ekorre

Jag drömde hat drömmar idag, sånna man verkligen hatar alltså (a). Dessutom är jag så himla trött just nu, blev nog lite sent igår endå. Tänkte ha på min nya kjol idag men kom på att jag bara ska på samtal och sedan fota? Får bli något bekvämt helt enkelt. Tänkte att jag kunde sova en stund efter jag fotat men såklart så ska jag ju jobba idag. Orkar inte men vill ha pengarna, behöver. Ska spara mellan 500-1000 kr varje månad MINST så att jag kan åka utomlands i sommar. Fast flöjer jag med nick till Thailand kunde ju päronen hjälpa till. Och behöver bara en flygbiljett tur och retur. Maten köper hans föräldrar? Och de har eget hus och fickpengar är väl det jag måste spara till, för fy tusan vad det ska shoppas. Men nu ska jag äta frukost, magen kurrar. Ha en bra dag, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Meg

sv. Tack!

Ja, görså ;)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback