Jag är så fucking glad

Dagen har varit roligaste på länge. Jag och världens bästa sara hade hur roligt som helt. Jag är så sjukt himla glad att jag känner henne. Hon bringer lycka till mitt liv haha. Vi har skrattat åt linneas lilla tumme, åt camilla när hon sa " Nu pratar Karin ". Asso det har varit så sjukt mycket roliga saker idag så jag och sara har gråtit och fått kramper. En av de roligaste sakerna var bilden på henne när hon sitter brevid sin pappa och är jätte liten, både åldern och storleken. Så har hon värsta smilet och en för liten dock mössa på huvudet, haha fyfan du måste lägga upp den sara! Jag älskar dig!!


Jag jobbade efter skolan. Det var inte så mycket och göra och paula kom en liten stund så det var kul. Men kvart över sju när jag brukar gå hände massa strul för någon hade gjort fel ute på kajen så jag fick stå till halv åtta, ush. Kom hem vart i åtta och åt middag med mamma och pratade om massa saker.
Min brorsa visade också massa saker på datorn och tänkte bjuda på en cool sak och en rolig. Ciao<3

Varför är man så jävla glad ibland :D!?



Talkbox, man mimar orden i en slang som är kopplad till synten,
sedan spelar man så det låter som man sjunger, svårt att förklara men fett coolt tyckte jag.




What what in the butt, fyfan vad gay och skön hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Du är bäst sötnos! <33



Haha, jadu, den här dagen har varit sjuk!

Bilden kommer kanske så småningom.. ;) <33


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback