Jag ser det snöar, det var väl roligt HURRA

Det första jag ser när jag vaknar är att det snöar. Vet inte om jag ska bli glad eller deprimerad. Kommer snön inte lite tidigt? Kan den inte bara komma några dagar innan jul? Så att man har tjock kramsnö på julafton. Vet inte vad gud tänker med.
Idag ska jag iaf plugga en massa. Men det är inte det enda jag ska göra, för ska faktiskt vara med paula också. Men eftersom att hon ej vaknat så slog jag in min naturkunskapsbok b i plast. Och hon ska hämta sin varglömda väska hos fio också. Tycker det är bra endå, får jag mer tid åt allt jag måste göra. Atommodellen, isotoper, aggregationsformer och en labbrapport om kompost. Låter det kul? Ush, hatar naturkunskap. Men jag ska göra mitt bästa. Skriver senare, ciao<3


Vintern 06, mycket o mysig snö var det då.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Våran busshållplats :D Så fint!!

Postat av: Joss

Snö är vackert, men det räcker på julen, sen kan vi ju hoppa över allt äckligt slask också.. XD

2008-11-16 @ 22:37:37
URL: http://strahls.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback