Julklappar

Snart ska jag börja köpa julklappar till familj och vänner. Det kommer att kosta mig dyrt men det är det värt. Men det brukar vara så himla svårt att köpa till folk och veta vad dem vill ha. Men på coolstuff.se finns det jätte mycket roliga saker. Ett tips för er andra som inte riktigt vet vad ni ska köpa för något.

Fick veta att charlie är så sjuk så att hon inte kan gå till skolan på några veckor. Hoppas verkligen hon blir frisk fort. Hon kan inte äta elr svälja för hon har bara 1 cm som är öppen elr vad man ska säga. Så nu är mitt jobb att ta med papper och sånna saker till henne efter skolan.

Men imorgon efter skolan ska jag iaf träffa tess. Nu ska jag bara tare lungt och sova om typ en timme om jag kan. Är sugen på vindruvor så det ska jag hämta. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback