lääk

Fy tusan vad mycket jobb det var på jobbet, kändes som en evighet. Eller nu ljög jag lite, det gick bra (a). Mats snackade om så knäppa saker så jag fick skrattattacker, inte ovanligt. När jag kom hem så åt jag och mamma middag med tända ljus. Pappa är.. någonstans och kommer hem på fredag. Känns som att det alltid är bara mamma och jag nuförtiden. Mys men endå ensamt. Förut var vi alltid jag, mami, papi, brur, syrran och nick.

Kollade nyss på ugly betty men kunde inte sluta tänka på julfesten kissie och amir ska ha. Bella och charlie ska ju åka limmo v.i.p dit med dom. Om ni bara visste hur avundsjuk jag är, det går inte att beskriva. Tyvärr finns det ju inte plats för mig och det är egentligen 18-års gräns. Life really sucks!

Hur kommer det sig att alltid när jag ska plugga hamnar jag framför datorn och kan ej slita mig härifrån? Känns verkligen som att jag prioriterar skolan minst. Ändring på det snart? Kan inte en fe komma och göra mig smart så skulle det sitta fint.

Och min design, vad tycker ni?
Jag är supernöjd. Det var såklart min älskade
storasyster som gjort den åt mig. Tack så jätte mycket!! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken snygg ny design :D

Postat av: Natta

Sv: klart att du är bjuden till min inflyttningsfest fan! :)<33

2008-11-04 @ 22:27:27
URL: http://natislife.blogg.se/
Postat av: yassssseeen :)

finaste designen fan , väldens gulligaste ju x)

2008-11-04 @ 22:41:19
Postat av: Sara

skitfin design :)

och JÄÄVLAR vad lik du är din syrra!

2008-11-04 @ 23:32:58
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/
Postat av: Joss

Bilden där i mitten var jättefin ^^,

2008-11-04 @ 23:39:53
URL: http://strahls.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback