man måste släppa taget

Imorse när jag vaknade var det mesta bra, nu är allt skit. Jag orkar inte skriva detaljerat i bloggen då det mesta är privat. Men just nu är det enda jag tänker på att flytta härifrån. Helst till los angeles. Jag vill slippa allt himla skitsnack. Jag orkar inte med folket här. Jag blir förvånad över hur folk kan vara, även mig själv. Man säger/gör saker som man inte har någon aning om varför..

Det här kommer bli en lång natt. Jag känner på mig att jag inte kommer kunna somna. Just nu är allt helvete. Det finns INGENTING som går bra just nu, ingenting.

Vill spola tillbaka tiden, vill vara liten och förbli liten. När man var ledsen för småsaker och inta hade så stora problmen som nu..


Kommentarer
Postat av: maria


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback