Måndag = skola + jobb

Fan vad trött jag var när jag vaknade idag. Gick inte o la mig förens halv två igår. Försökte svara på några frågor om atommodellen och läste i engelskaboken som man ska ha läst ut på fredag. Men nu börjar jag piggna till iaf. Naturkunskap blir det tjugo i tio och därefter foto. Men måste egentligen lämna in kameran. Ska försöka att få en ny direkt så jag kan fota iaf. Slutar nog tidigare om jag börjar tidigare. Så kanske kan gå någonstans där det är fint och fota. Måste iaf hem och äta ngt innan jobbet. Paula ska kanske sitta med mig där, då blire najs. Nä nu blir det till att äta frukost. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hoppas du får en bra dag idag! Jag tänkte bara fråga vad brukar du göra för att lyxa till vardagen lite extra??


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback