Mitt i pluggandet

Jag fick ett sms av Melina imorse som skrämde mig rejält. Det stod att jag skulle ringa henne för att hon hört galet mycket rykten om mig. Men jag kunde inte ringa för familjen sov, så svsrade hon att jag skulle läsa hela sms'et. Då stod det långt långt där nere att man blivit lurad. Så jag skickade till Deogratias. han ringde mig på jobbet och var fett rädd, så sa jag att han skulle läsa hela sms'et och han gav mig en liten utskällning. Haha fett söt han är som ringde direkt, ni skulle hört hans röst. Och en kille som heter Dani ( har aldrig träffat hnm, han bor i stan ) ringde mig och snackade ett tag. han sa att jag hade fett söt röst och massa annat, gjorde mig iof bara ännu gladare såklart! Är snart klar med engelska läxan, go issa!

Imorgon kanske ni träffar på min pappa. Iallafall om ni ska till Älvsjömässan. Han är nämligen rektor på Sollentuna Fria Gymnasium. Ifall att ni kanske vill börja där!

Tillbaka till pluggandet i min ensamhet, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hihi, (a)



Alla går på den där ju ;) Utom jag, haha.


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback