Nu ska jag verkligen kämpa i skolan

Utvecklings samtalet gick bra. Hade ett prov att göra i naturkunskapen, en engelska läxa att lämna in och ah, 2,5 % frånvaro på hela terminen. Det tog inte så lång tid och efter mötte jag malin. Vi försökte få tag på britt-louis om iv valet, men hon hade ej tid så det blir imorgon. Sedan letade vi upp kerstin om matten men hon hade själv utvecklingssamtal så vi skulle ta det imorgon med. Det fanns nästan ingenting att fota här i jakan så kanske ska åka in till stan imorgon, får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag snart iväg till jobbet, åh har ingen lust. Sedan blir det mat, ugly betty och desperate housewives. Då blir klockan tio, så dush, dove och läsa i engelska boken blir det då. Kanske skriver ngt mer inlägg idag, det beror på om internet kmr funka när min syster + bror kmr sitta vid sina datorer. Och ja, min storasyster kommer faktiskt idag, har saknat henne! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: humorsajten

vad tycker du om våran blogg? :)

Postat av: neftaly

vilken fin blogg:) kram

2008-11-11 @ 16:45:52
URL: http://neftaly.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Varför? :o



Haha, ja, de e bäst! :D <3

2008-11-11 @ 16:54:26
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Nisse

vad heter du på msn :D

2008-11-11 @ 19:31:41

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback