shopping elleh

Vi åkte till kista centrum och paula fick sitt älskade the sims 2. Och ett tips för er som ska köpa spel, köp de på onoff elr ngt ist för eb games elr games, de är billigare ;o. Själv köpte jag mascara, eyeliner, stövlar och tre sexiga trosor från gina. Bilder kommer sen. Köpte också middag där. En chicken wrap ( gooooodaste ) och en cheesburgare. Jag gjorde av med nästan 1000 kr så :/. Men det var skorna som var dyrast. De kostade 600 men var på rea till 420.

Kom hem efter åtta och har inte hunnit göra så mycket. Ska ta en dush, blond spraya min utväxt och sedan läsa svenska boken till skolan. Hur uttnyttjade ni eran sista lov-dag? Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du får skicka bilderna från i fredagss :D

Postat av: Natta

Sv: just nu känns det inte som att jag har så mycket att skriva...dessutom kanske mitt internet kommer att funka på några dagar när vi flyttat. Tack sötnos!<33

2008-11-03 @ 11:37:41
URL: http://natislife.blogg.se/
Postat av: Sara

Funkar blondspray bra? :D

Funtar på att testa det på min utväxt.. (;



<3

2008-11-03 @ 19:50:57
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback