Sista inlägget idag

Nu har jag gjort klart engelska läxan, äntligen. Ska smörja in mig nu, borsta tänder och ta bort smink. Sedan ska jag försöka göra lite naturkunskap och läsa i engelskaboken. Får se hur mycket jag orkar med egentligen. Börjar bli ganska trött. Börjar tjugo i tio imorgon med engelska, sedan har jag matte och slutar fem över tolv. Vad som händer exakt efter skolan vet jag inte. Men har många alternativ imorgon också, mest på kvällen. Antingen ska jag vara med nick, eller ska jag på fest med charlie, fanny o co. eller på fios födelsedagsfest eller vara med gabbi och kanske tess o co. osv osv. Många som vill ses iaf, tror jag? Men som sagt, får se imorgon. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja gör det! De e kuli :) <3

Postat av: Lollo

Svar: Tack så jättemycket <3:D! Hihi!

2008-11-15 @ 15:40:17
URL: http://lovelle.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback