Snabb uppdatering

Fan vad trött jag var i skolan, men dagen gick endå hyffsat fort. Dessutom träffade jag deo där så blev genast glad! Slutade iaf halv tre då jag gick hem och åt en apelsin och en banan, det var en god blandning haha. Så kom nick en jätte snabb stund och vi pratade sedan följde han mig till jobbet. Det var inte mkt alls att göra där men mådde skit dåligt. Kändes som att jag skulle svimma och var helt skakis, vilket jag fortfarande är. Hoppas det går över till imorgon. Måste läsa engelskaboken nu och sedan gå och lägga mig. Ä*r helt slut och magen verkar inte vilja vara vän med mig just nu. Mår verkligen illa, hoppas jag ej blivit magsjuk! Kanske blir dålig uppdatering under helgen men får se. Godnatt, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mihi, tack x)!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback