Snöbollskrig och foto

Idag när jag gick till skolan var det jätte mycket snö ute och till skillnad från nästan alla mina kompisar njöt jag verkligen av det. Kanske var för att snön inte blåste i mitt ansikte som på sara, haha!
Men väl i skolan var det naturkunskap. Det blev snack om atomer och molekyler, somnade nästan. Men hoppet om att det skulle vara pannkakor i skolan gjorde att jag var på topp.
Lunch efter nk, till min förskräckelse var pannkakorna slut tack vare alla andra i skolan så det fanns bara potatisbullar. Brukar tycka det är gott men de var hårda och inte ens klara i mitten, så nej.. det var inte så kul.

På lunch rasten fotade jag och malin ute i snön med sara. Det var mys. Tills bygg killarna började kasta snöbollar på oss. Men då började jag kasta tillbaka. Jag träffade en kille i magen! Och ingen boll nuddade mig! Haha, det var kul, och när vi gick in till bilden för att hämta back up så gick bygg killarna in och hämtade ännu fler plus vantar. Så då gick vi in igen. Eller jag hann bli mulad av linnea, mula henna tbx, putta malin i snön och bli riktigt blöt innan.

Men nej nu har jag mycket att plugga så det blir bara det här inlägget idag. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker om snön, men den gillar nog inte mig eftersom den envisas med att attackera mig hela tiden! ;)



Snöbollskrig igen snart! :D <33


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback