Söndag med bästis

Idag var jag så himla trött så gick upp efter klockan ett. Men vaknade ett antal ggr innan men ville bara fortsätta sova. När jag väl kommit upp satt jag bara vid datorn till klockan tre. Det blev en snabb frukost ochsedan gick jag ut i snöstormen till deo. Det tog faktiskt nästan en halvtimme att gå till honom pågrund av all snö. Väl där sov lilla eric så deo pluggade och jag ritade i hans skolböcker, höhö. Efter ett tag väckte vi eric och han hade blivit mkt större sedan sist! Tog lite bilder med hnm, men jag tror han inte tyckte om blixten på kameran så minerna ser lite knas ut. Drog hem kvart över sex för att äta. Sedan mötte jag nimrod ute. Vi gick och pratade i kanske en kvart men det var så kallt så drog hem direkt. Träffade också melli när vi gick där ute.

Hittade lite fler bilder från festen i fredags som jag kan bjuda på.


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback