Film helg ;}

Igår hände inte så mycket. Jag var med deo ( bilder förra inlägget ). Sedan åt jag hos nick med hans familj. Han hade köpt nya boxningshandskar för 500 kr för sin thaiboxning, lite väl dyrt tyckte jag och hans pappa. Men nick älskar dom, tro mig han kan inte sluta snacka om dom haha. Men tess hörde inte av sig så jag stannade hos nick. Kollade prison break och one tree hill. Det blev sängdags vid ett.

Idag låg vi kvar en bra stund i sängen och bara tänkte innan vi gick upp. Jag hade huvudet mot hans bröst och han höll om mig. Saknade den tiden när det var så varje morgon på helgerna. Men iaf, vi åt fyra mackor var till frukost sedan kollade vi på film. Vi började med filmen Niko påväg mot stjärnorna fast på engelska med svenskt text. Gillar inte när det är svenskt tal, vad tycker ni om det? Den var väl som de flesta animerade filmer och ni vet att jag tycker om sånna. Efter den blev det Step brothers, har velat se den sen den kom ut men den var faktiskt inte som jag hade trott. Men den var rolig och bra.

Åt middag hos mig med ost och kex som efterrätt. Sa hejdå till mami och pappa för att gå till nick igen. Påvägen hem sjöng vi lite och så, rätt mys. Men lite läskigt att det var helt tomt ute? Inte en enda människa ute.
Nu blir det snacks, läsk och film hela natten lång. Imorgon är det farsdag, vad har ni köpt till era pappor?


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback