Vilken lyckad helg!

Den här lördagen var fan inte dum den heller alltså. Var först hos nick och kollade klart filmen från igår. Efter den åkte tess och jag hem till mig där hon fick låna lite sommar kläder till thailand resan om två veckor. När hon gick så lagade jag makaroner till mig och sedan fixade mig för att möta gabbi i viksjö centrum. Vi drog hem till arses där det var några tjejer och en kille och kollade tv och så. Sedan tog vi bussen till into vid fjällen. Där var det världens röj. Vi var skit mycket folk och det blev hög musik och massor med dans. Hade verkligen skit trevligt. Lärde känna massa nya människor också.

Kom hem för någon minut sen, mami väntade på mig ( så söööt ). Hittade inte tillbaka från fjällen först men det ordnade sig ;). Ska nog snart gå och sova då huvudet värker och jag känner mig helt död och döv. Godnatt, hoppas ni haft en lika bra helg som jag. Annars, what to do? Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback