visa att du vill ha mig elr dra

Pratade med min storasyster i tele igår ( var ett tag sedan ), och hon sa att hon tyckte jag skulle blogga endå så hon vet vad jag håller på med, haha. Och det var folk på msn som skrev att jag endå borde blogga. Men varför skriva på msn och inte på bloggen? Är det så ansträngande? Haha aja jag fortsätter blogga då. Men måste andra designen iaf, är trött på den nu. Hjälp mig syrran? (a)

Lämnade in frågor om boken idag och vi samtalade om den i klassen. Tyckte jag gick bra faktiskt och den var endå bra, trots de gammla ordvalet. Vi höll på med lera på bilden och alla hjälptes åt att göra en porträtt av en själv, svårt att förklara. Men kan bara säga att min inte blev ett SKIT likt? Hade underbett, misshandlat ansikte och sneda ögon.

Åt nyss ett halv paket vindruvor och nu ska jag plugga naturkunskap. Jobba halv fem och middag vid åtta. Tror jag sett uglybetty och dh avsnitten på datorn men är osäker så det måste kollas. Annars blir det plugg och kanske jogging ( igen ). Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej alla snyggingar i blogg världen!!



Ni har väl inte glömt bort tävlingen där du kan vinna en goodiebag värd 3400kr om du vinner första pris, kommer du på andra plats vinner du en goodiebag värd 1900kr.



Två vinnare dras på fredag.

Har du inte tävlat ännu så gör det NU!

Smygtitt på innehållet av goodiebagen finns på sidan.





-->
http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2008-11-04 @ 18:02:09
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Jag kan göra en design till dig ;)

2008-11-04 @ 18:13:49
URL: http://bongcam.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback