well yeh

Idag har det inte hänt så himla mycket faktiskt, eller mjoo kanske. Slutade jätte tidigt men stannade kvar med sara och natta. Jag och natta gjorde våra bruna korvar ( internt typ ) och filmade våran variation av what what in the butt som ni får se senare. Jag drog hem vid tjugo i två när de skulle åka och sola.
Satt bara hemma, snackade med mamma och brorsan sedan drog jag och mötte deo vid sporthallen. Där spelades det fotboll. Kände några till där och alis grupp vann allt. Där efter drog jag och deo hem till honom. Hans mamma skulle iväg och jobba och hans systrar skulle på simmning och eric var tvungen att vila för han hade varit ute hela dagen. Så jag gjorde hans mamma en tjänst, jag skulle lämna hans systrar vid simhallen och sedan hämta de igen klockan åtta. Hans mamma skjutsade oss ner dit ( så egentligen förstår jag inte varf jag skulle med då ). Men jag snackade mycket med hans mamma och lärde känna henne så det var trevligt. Väl framme gick jag med de in för att sedan gå hela vägen till deo igen. Där busade jag omkring med lilla eric, han blir bara sötare och sötare! Klockan åtta gick jag för att möta tjejerna sedan lämna de hos deo igen och sedan dra mot nick för att prata. Kom hit halv tio och det var DÅ som jag fick en halv kycklingkebab rulle från honom. Vi ska typ prata och kolla på serier + film sedan ska jag nog sova här. Ciao<3

Bilder på mig och min favoritsysselsättning, förra söndagen.


Kommentarer
Postat av: Josephine

naaw, vilken bebis :')


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback