What comes around goes around

Så fort jag kom till skolan kändes allt genast bättre. Mina söta små klasskompisar gjorde mig på topphumör och den här dagen har varit full med skratt. På engelska lektionen fick jag tillbaka provet, fick iaf g så det var väl bra. Jag, emelie, malin och natta snackade också om boken vi läser. Den är sorglig men allt vi sa kom upp som skämt. Sedan hade vi bara en halv timmes lunch och den tillbringades med malin, gabbi, emelie o ante.

Men tycker iaf att den här dagen har varit riktigt rolig. När jag kom hem och skulle öppna knäckebröds förpackingen tänkte jag för mig själv att om jag råkade ta sönder den skulle jag få otur i något. Och jag brukar aldrig öppna den så den går sönder så gjorde den det just när jag sagt så? Och charlie "spådde" mig och sa att nästa vecka kmr det finnas mkt vrede och dåliga saker? To bad haha. Men jag såg till att hennes lördag kmr bli cp så! :)

Nu ska jag snart iväg till jobbet, ush vad jag verkligen inte orkar? Längtar iaf tills imorgon, helg helg helg.


Jag har hittat över tvåhundra bilder på mig och nick när v kysser varandra, läskigt ;o..

Kommentarer
Postat av: fanny

nä va söta ! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback