always belive

Igår på kvällen skrev jag en uppsats om lycka. Den ska lämnas in imorgon men eftersom att jag skickade den igår slipper jag göra något ikväll. Men sov därmot mindre än sex timmar inatt så är sjukt trött. Skönt att få lägga mig och sova ut i helgen.

Den här dagen har varit helt jävla underbar. Började med svenska och när den var slut så låste jag och charlie in oss på toan i kanske tjugo minuter och pratade om framtiden. Sedan träffade vi sara och malin och satte oss uppe i bilden ist tills engelskan började. Vi skulle låna böcker och jag lånade The lovely bones av Alice Sebold.

Robert och Felica i min klass har blivit tillsammans, vill bara säga GRATTIS!

Efter skolan stannade jag kvar en stund och "lekte" och fotade med natta, sara, melli, malin och charlie. Har alltid det som bäst när jag är med er tjejor. Och natta och jag har haft våra moments idag. * Vill gå som du,uhuhu* internt dårå.
Sedan drog jag iaf hem och gjorde potatisbullar innan jobbet.
Och jobbet var helt underbart det också! Det var knappt någon post så jag kunde ta det lugnt men endå var jag ej rastlös. Och mats höll mig sällskap ett bra tag idag. Han fick veta min blogg ( kmr ångra mig, faen då) haha! Nej men du kan väl lägga en lite kommentar när du hittat den ;D
Efter jobbet kom jag hem till en mami som lagat pasta med räkor tredje gången gilt haha.

Nu ska jag ut och jogga, skriver efter det om jag överlever. Haha, ciao<3


Vincent ( Bästis brur ) och jag för ungefär ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: Mats J

Du kommer inte behöva ångra dig, jag lovar! Dessutom har du ju bara skrivit bra saker om mig :)

Grattis till löpningen, kul att du klarade den!



Ha en skitfin helg vännen så ses vi på onsdag då!

Kram

2008-10-24 @ 14:32:46

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback