äntligen helg

Om ni bara visste hur sjuk jag känner mig. Vill bara sova egentligen, men det är helg så måste ha roligt!
Kom lite försent till engelskan då jag mådde så dåligt och inte var säker på om jag orkade gå till skolan. Sedan fick vi veta att matten var inställd. Jag slutade alltså fem över elva. Satt och väntade på nick då. Samtidigt pratade jag tele med bästis i 51 minuter, haha.

Hos nick åt jag nudlar sedan låg vi i sängen en stund då jag mådde skit dåligt. Nu är han och handlar mat, cider och kex med ost till ikväll. Och här är lite bilder från idag! :) Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre nu! :)

Förresten, vart har du köpt kläderna på bilderna? Jätte fina! :)

2008-10-03 @ 17:31:51
Postat av: isabelle

anonym; tack så mycket! :)

tacktack, jeansen är från h&m ( flera år gamla + egna hål ) och baslinnet från ginatricot samt den stickade


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback