bubbelbad med bruds


Natalie, Charlie, Sara och Malin,
tjejer ni är bäst!

Perfekta dagen idag. Skön och avslappnande. Förutom lite stress imorse, haha. Fick möta malin i centrum för att köpa ansiktsmask. Sedan gick hon och jag hem till mig. Där packade jag ner bikini, handduk, ketchup ( don't ask why ). Så drog vi hem till charlie för att få skjuts till natta i ekerö.
Åh hennes hus! Det var så sjukt himla mysigt! Hon bodde vid vattnet och hennes hus kändes som ett landställe. Jag tog lite bilder med charlie tog mest. Så ni får se bilder imorgon.
Jag började laga mat och sedan väntade vi bara på att sara skulle komma. När hon kom satte vi oss och käkade. Alla tyckte om min mat ( elr så sa de bara så, haha )! Och vi åt även bullar + muffins. När vi var mätta bytte vi till bikinis och satte på oss ansiktsmasker. Fyfan vad vi skrattade åt malins. Det var som en duk med hål för ögon näsa och mun. Hon såg ut som tom cruis i vanilla sky.
I jacuzzin var det varmt som fan fast vi satt ute. Vi började med massagebubblorna för att sedan gå över till bubbelbad. Vi gick också ner till sjön men bara sara vågade doppa sig. Så fortsatte vi med tjejsnack i jacuzzin ett bra tag. När vi bytt om igen så blev det nattas kaffe och en yoghurt glass. Det var verkligen mys.
Tjugo i nio blev jag, malin och charlie hämtade av charlies pappa. Och nu sitter jag bara här som vanligt en söndagskväll (a). Imorgon är det skola och jag har längtat.. NOT. Hur har eran helg varit (:? Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag SKA smaka din tortellini, nästa gång! jobbade för fullt :( <3

Postat av: Sara

Bara för att jag är den enda modiga :D Haha



<3<3<3<3<3<3



2008-10-19 @ 22:27:47
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: anna

åh ja han är supersnygg!

2008-10-19 @ 22:30:21
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Sussi

Verkade vara riktigt mysigt!



Tack så jätte mycket! :)

2008-10-19 @ 22:43:10
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sv: absoluut!

ja, det gjorde det, var snäll och hoppade in idag, dumt gjort, men hade tydligen lovat, haha :p<3

2008-10-19 @ 22:43:19
URL: http://hheadshot.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback