bullshit

Det var sista gången jag gjorde något för din skull och sedan får skit för det, okej? Tack!



Jag är inte trött någonstans, har sovit för mycket den här helgen. Tur att jag börjar tjugo i tio imorgon så jag kan somna sent inatt haha. Vill tillbaka till nattas jacuzzi, det var så himla skönt. Man borde ha en sån slapp dag engång i månaden minst. Kanske något vi kan börja med? Spa söndag i slutet av månaden? Är ni med på det tjejer så SKRIIIV! Nu ska jag inte blogga mer för idag. Godnatt, ciao<3

Kommentarer
Postat av: fröken elin

tack så mycket:D så glad jag blir. (inte jag som gjort dn dock men ändå!) din va jättefin din med.



den läppbilden du har va häftig men vad irriterande. jag börjar slicka mig själv runt munnen för att få bort sockret:P haha

Postat av: Jen

Jag har laggt till någon kod. De finns att hitta på typ "designa din blogg" Alltså på den bloggen. Kan försöka hitta länken tills i morgon, för nu måste jag gå och lägga mig. :) Men jag ska kolla i morrn. :)

2008-10-19 @ 23:34:22
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Hihi, den va ju galet god :D



Spa-kväll en gång i månaden? Absolut! :D <3

2008-10-20 @ 06:54:03
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: fröken elin

okej:D vem har gjort din då? en kompanjon?:)



hahah jaa dom fick säkert lägga på lagret flera gånger för hon kanske va så sötsugen, vem vet:P

2008-10-20 @ 14:30:49
URL: http://frokenelin.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback