burger king

Fortfarande sjuk, har ätit halstabletter och tagit en ipren men känn fortfarande lika dant. Jag och nick har sett klart alla prison break avsnitt och nu är han och köper mat till oss på bk. Åt mig köper han chicken blt meny, det ska bli riktigt gott! Hans lillebrorsa ska också äta med oss, hans föräldrar äter inte hemma tydligen.
Efter maten blir det heroes och kanske någon film. Vet inte om jag orkar sova här för är så dålig, får se hur det blir.

Juste på måndag åker mami och papi till Irland. Så min storebror,22, ska komma och bo med mig i vår villa. Jag kmr sakna dem (a) haha. Fast endå ganska skönt ju. Eller vad tycker ni? Ciao<3

                          Söt bild på mig när jag var mini

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

har följt dig under ett tag, en fråga bara..

har du extentions, eller växer ditt hår bara väldigt snabbt? (a) :)

2008-10-03 @ 21:31:43
Postat av: isabelle

Anonym; Jag har hårförlängning ja :) Det har jag också skrivit (a)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback