ciao bella



Mamma mia var en äkta tjej-film tyckte jag. Jag brukar inte tycka om filmer som de sjunger i ( musikaler ) men eftersom att det var med ABBA's låtar som jag gillar så var det rätt najs. Den var faktiskt helt okej och värd att se på.
Jag och nick gick och lade oss vid två tiden ungefär och somnade bums.
När jag vaknade kände jag mig helt död och hade jätte mycket hosat ( igår också ). Vå it frukost och nu har jag laddat ner massa teman till min mobil, de är sjukt söta haha.
Nick städar och efter det så ska han och jag se på film så det blir najs.
Ciao<3

Glömde visa bild på den nya pyjamasen (a):


Kommentarer
Postat av: M00R3@

jätte söt bild (:

2008-10-05 @ 17:50:29

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback