expresschoc<3

Igår kom nick till mig på kvällen, vi lyssnade radio 107,5 och plöggade. Fick också present av mami o papi. Smink och toblerone. Haha, tack sötisar!
Började med bild halv tio idag. Började med koppartrycket, så himla svårt. Och satt i fotolabbet ensam. vet ni hru läskigt det var? Har ni sett filmen shutter så förstår ni nog! Men det gick endå bra. Efter bilden var det svenska, vi kollade en film, och jag säger bara stora penisar? Haha klassen förstår ;d
Vi slutade tio i två. Då drog jag, charlie, natta och sara till centrum. Jag köpte tjocka leggings, puderborste och solpuder. Påvägen hem hjälpte jag och charlie en liten pojke att leta efter hans hörlurar, vi hittade de inte. men gud vad söt han var! Synd att han blev av med de, sötbollen!
Kom hem och hann nästan inte göra ngt innan jag drog iväg till jobbet. Det var så mycket där idag, men det gick faktiskt jätte bra. Drack två koppar expresschoc, möms! Och när jag kom hem halv åtta så åt jag middag. Nu kollar jag på ugly betty, sedan blir det desperate houswives och lite plugg. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja, fett tur att hon hade den! :o :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback