godmorning bejbs

Som ni ser så har jag lagt en liten icon på vänster sida under min playlist. Det är om ni vill prenumenera på min blogg. Vilket betyder att ni alltid kan se när jag skrivit ett nytt inlägg. Om ni t.ex spanar in den ofta och jag inte uppdaterat så slipper ni göra det om ni prenumenerar för då ser ni alltid när jag skrivit. Ett litet tips bara.

Ingen matte lektion idag så börjar naturkunskapen fem i elva, skönt med lite sovmorgon.
Så har vi idrott och bild idag också. Vi slutar fyra och då ska jag och malin åka in till stan. Vi ska fota. Vi kommer säkert få fina bilder med bulb inställningen då det kommer ha mörknat vid den tiden. Men jag är orolig för de andra bilderna. Det måste ju vara jätte ljust på t.ex "spökeffekten".

Nu ska jag göra mig iordning iallfall och bara ta dagen som den kommer. Pls gud gör så pappa köpt ost! Måste äta frukost, inte god fisk i skolan idag. Ciao<3


Sommaren 05

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack så mycket! Jag älskar min nya kjol som bara kostade 49;- (REA) på Gina Tricot! :)

Postat av: Sara

Sv: Jag med! :D Så himla härlig film!



Hur gick det med fotona? :)



<3

2008-10-15 @ 22:19:05
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback