höhö

Matte imorse och vi fick vår tredje lärare gilt, haha. Men han var faktiskt jätte bra och jag fattade allt han sa otroligt nog. Men matte lektionen var kort och efter den skulle jag, charlie och sara redovisa om vad en komet är i naturkunskap. När den lektionen var slut hade vi lunch och sedan idrott. Klädsim. Haha fyfan vad sorgliga vi var. Men det gick rätt bra endå i think. Och jag älskar vår idrotts lärare. Hon är så härlig höhö.
Sminket var cp, håret var cp men jag mötte endå tess i omklädningsrummet. Hon skulle gymma. Och det var ett tag sedan jag såg henne så glad blev jag allt. Har saknat henne massor faktiskt.
På bilden försökte jag göra klart mitt koppartryck men kom aldrig så långt till att det blev klart. Och bosse stressade bara alla, han verkade ej bry sig om att det blev fult. Men skönt var det att sluta skolan tio över fyra iaf. Hem och göra ingenting. Sedan lagade jag potatisbullar, bacon och keso till mami och mig. Nu ska jag diska sedan blir det plugg. Ciao<3


Sån här söt lampa kan sara rita åt än om man sagt ngt smart! (:

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Kanske blir brunett under lovet då (; Haha..



Taha (a)

Glödlampor är najs xD

Postat av: Linnéa

:) jag smsar nästa gång jag är där :D

2008-10-23 @ 18:10:16
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: Spotlights

Hoppas du haft en bra dag och får en mysig kväll.

2008-10-23 @ 18:11:41
URL: http://spotlightss.blogg.se/
Postat av: ladyL

hehe jag är bättre

2008-10-23 @ 20:05:02
URL: http://confessional.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback