hos nick again


Jag gick hem till nick efter förra inlägget. Vi kollade klart på heroes avsnitten. Nu ska han duscha och jag blogga, höhö. När han är klar så ska vi se filmen Mamma Mia, det ska bli najs. Nästan alla har ju sett den och tycker den är bra. Vi får väl se vad jag tycker sedan.
Glömde berätta att nick köpt present till mig från när vi firade tre år. Fick den iigår. Det var röda underkläder med svart spets. Det som var syns var att bh'n var för liten ( fast det var större kupa än de jag har nu ) så behöver d istället. Och trosorna var det egentligen inget fel på, men måste jag byta bh'n så byter jag trosorna med så det matchar. Vi ska försöka fixa det imorgon.



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback