Höstlov ffs! ;D

Gud vad skönt det är med lov. Det enda jag behöver göra på lovet är att läsa ut svenska boken. Annars ska det bara bli tid för mig och mina vänner. Nästa fredag är det tjejmiddag. Och någon dag i veckan ska vi ha spa dag hos natta igen. Halloween blir det också och en massa annat skoj. Shopping såklart, lönen på ca 4000 kr har kommit. Och ska försöka att ej glömma träningen. Jogging ngn kväll då och då? Självklart!

Idag har det fan inte hänt mycket. Åt för en stund sedan. Chicken blt från bk igen. Nick, jag och hans brorsa.
Nu har jag lite fler valmöjligehetr på att göra ikväll. Antingen stannar jag här hos nick. Eller så drar jag ut med frida, marre och sara. Eller så ringer jag sara i klassen, elr charlie och fanny. Sedan är det några till som frågat om vi kan ses. Fullt på det här lovet för tusan. Vad ska ni göra på lovet?


Kommentarer
Postat av: Natta

jaa! gud vad jag längtar till allt:)

Sv: japp..jag får berätta när vi ses..du kan ju gissa vem det är om;)

<3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback