i find it hard to trust

Träffade nick igår på kvällen. Vi drog till ica som var stängt och då käkade vi på grillen istället. Tog det gamla vanliga, en mexicana pizza. Nick fick en tredjedel och jag en fjärdedel. Sedan delade vi på ett vitlöksbröd och nick hade pommes o hamburgare också. Ingen av oss åt alltså upp något. Varför blir man alltid så mätt när man beställer (a)?

När jag kom hem diskade jag och städade lite till. Sedan tjillade jag vid datorn ett tag. Jag var så himla trött också. Päronen kom hem vid tjugo över elva och då låg jag i sängen och orkade verkligen inte resa mig igen. De bådfa jobbar idag så de har redan åkt iväg. Och då förväntade jag mig en liten lapp i köket till mig, men nä..

Efter skolan så ska jag plugga. Måste göra ganska mycket saker. En sak i engelskan + plugga till provet på fredag. Sedan börja läsa boken i svenskan. Och skriva en laborationsrapport i naturkunskap. Och allting ska göras idag eftersom att jag inte jobbar. Hoppas det går bra för mig, haha.


Ett o ett halvt år gammal bild, gängstaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken posten jobbar du på??

2008-10-13 @ 14:34:35
Postat av: isabelle

vet inte hur man ska säga ;/

det ligger brevid "båt-huset" i jakobsberg/viksjö


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback